קונה כל סוגי הרכבים – מה יוצא לו מזה?

קונה כל סוגי הרכבים

שאלה לגיטימית בסך הכל. אם לי יש מוצר פגום ואדם אחר משלם לי עליו (לא ממש מעט), מה יוצא לו מזה? תתפלאו לגלות שזה עסק משתלם. עסק שבו כולם יוצאים מרוצים ומרווחים, גם המוכר וגם קונה כל סוגי הרכבים. הסקרנות עדיין מורגשת באוויר, אז בואו נבין לעומק ממה מרוויח קונה כל סוגי הרכבים?

ממה מרוויח קונה רכבים לפירוק?

ההיגיון אומר שאדם לא ימשיך להחזיק עסק לא משתלם שלא מייצר רווחים. אז מה יוצא לקונה כל סוגי הרכבים?

  1. מכירת חלפים תקינים מתוך הרכב – גם ברכבים אשר אינם ראויים לשימוש עוד ישנם חלקים תקינים בהם ניתן להשתמש בשנית. קונה רכבים לפירוק יעשה בדיקה מעמיקה וימכור את החלקים התקינים בכדי שישמשו כחלפים עבור בעלי רכבים פרטיים המחפשים חלק מסוים או לחלופין לחוסרים אשר עבודתם היא מכירת חלפים תקינים.
  2. מחזור חלקים אשר אינם כשירים לשימוש עוד – לאחר שעשינו מיון של החלפים התקינים של הרכב, אנו מבודדים גם את החלקים שישלחו למחזור. התשלום עליהם ניתן על פי משקל ולכן מחירם יהיה ידוע מראש. זהו אחד מהמרכיבים הבונים את התשלום לבעל הרכב. מהחלקים אשר נמכרים למחזור, ייצרו מוצרים אחרים בהמשך.
  3. בנישת המחזור נכנסים חומרים שונים אותם ממיינים מראש בזמן פירוק הרכב – נותני השירות מפרידים את הברזל והמתכת, את הפלסטיק וכן גם את הזכוכית וכל חומר נמכר ונשלח למפעל המחזור המיועד לו.

כעת, כשכל המידע נמצא לרשותכם. במעמד הצעת המחיר על רכב המיועד לפירוק, קחו בחשבון את כל הקריטריונים ואם הצעת המחיר שניתנה לכם שנויה במחלוקת – אל תתביישו לשאול על מחירי חלפים למחזור ועל המשקלים השונים. בעל עסק ישר והוגן כדוגמת PRK פירוק רכבים ישתף אתכם בשמחה.

Blog Uncategorized vacations in europe
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה יש לעשות בקפריסין עם הילדים
אם החלטתם לצאת כמשפחה עם ילדים לחופשה משפחתית בחו"ל, כדאי שתכירו את קפריסין. קפריסין מהווה את הטוב...
קרא עוד »
מרץ 18, 2020
מי יכול לעשות איחוד הלוואות?
איחוד הלוואות הוא תהליך של שילוב הלוואות מרובות להלוואה אחת חדשה. המטרה של תהליך זה היא להוריד את...
קרא עוד »
אוג 15, 2022
טיולים מאורגנים לארצות הברית – מומלץ או מיותר?
טיולים מאורגנים לארצות הברית היו בעבר פופולאריים במיוחד, אך בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר...
קרא עוד »
אוג 01, 2019